Veebipoe Ubent.ee (edaspidi Veebipood) omanik on OÜ Ubane (registrikood 11969299), asukohaga Siili 21/3-67 Tallinn 13422.
Müügilepingu
kehtivus, kauba- ja hinnainfo
Müügitingimused
kehtivad Veebipoest kaupade ostmisel.
Veebipoes
müüdavate toodete hinnad on märgitud toodete juurde. Hinnale
lisandub tasu kauba kättetoimetamise eest.
Kauba
kättetoimetamise tasu sõltub ostja asukohast, kättetoimetamise
viisist ja ostukorvi summast.Kättetoimetamise tasu kuvatakse ostjale tellimuse
vormistamisel.
Teave
kauba kohta on esitatud Veebipoes vahetult kauba juures.
Tellimuse
vormistamine
Kauba
tellimiseks tuleb lisada soovitud tooted ostukorvi. Tellimuse
vormistamiseks tuleb täita nõutud andmeväljad ning valida sobiv
toodete kohaletoimetamise viis. Seejärel kuvatakse ekraanile tasu
suurus, mille saab tasuda pangalingi kaudu või muu makselahenduse
abil.
Leping
jõustub alates tasumisele kuuluva summa laekumisest Veebipoe
arvelduskontole.
Kui
tellitud kaupa ei ole võimalik tarnida seoses kauba lõppemisega või
muul põhjusel, teavitatakse sellest ostjat esimesel võimalusel ning
tagastatakse tasutud raha (sh kauba kättetoimetamise kulud)
viivitamata, kuid mitte hiljem kui 14 päeva jooksul teate
saatmisest.
Kohaletoimetamine
Kauba
saatmiskulud kannab ostja ning vastav hinnainfo on kuvatud
saatmisviisi juures.
Eestisisesed
saadetised jõuavad üldjuhul ostja määratud sihtpunkti 3-7
tööpäeva jooksul alates müügilepingu jõustumisest. Euroopa piires toimub kohaletoimetamine 15 kalendripäeva jooksul ja muu maailma piires 30 päeva jooksul.
Erandlikel
juhtumitel on õigus kaup kohale toimetada kuni 45 kalendripäeva
jooksul.
Taganemisõigus
Pärast
tellimuse kättesaamist on ostjal õigus e-poes sõlmitud lepingust
taganeda 14 päeva jooksul.
Taganemisõigus
ei kohaldu, kui ostjaks on juriidiline isik.
14-päevase
tagastamisõiguse kasutamiseks ei tohi tellitud kaupa kasutada muul
viisil kui on vajalik kauba olemuses, omadustes ja toimimises
veendumiseks viisil nagu see on lubatud kauba testimiseks füüsilises
poes.
Kui
kaupa on kasutatud muuks otstarbeks kui on vajalik kauba olemuses,
omadustes ja toimimises veendumiseks või sellel on kasutamise või
kulumise märke, on Veebipoel õigus alandada tagastatavat tasu
vastavalt kauba väärtuse vähenemisele.
Kauba
tagastamiseks tuleb esitada kauba ostmisest taganemise avaldus, ning
saata see e-posti aadressile pronksist@gmail.com hiljemalt 14 päeva
jooksul kauba kättesaamisest.
Kauba
tagastamise kulud kannab ostja, välja arvatud juhul, kui tagastamise
põhjus seisneb asjaolus, et tagastamisele kuuluv asi ei vasta
tellitule (nt vale või defektiga asi).
Ostja
peab kauba tagastama avalduse esitamisele järgneva 14 päeva jooksul
või esitama tõendi, et ta on eelnimetatud perioodi jooksul kauba
üle andnud kauba vedajale.
Veebipood
tagastab tagastatava kauba kättesaamisel ostjale viivitamata, kuid
mitte hiljem kui 14 päeva möödumisel arvates taganemisavalduse
saamisest, kõik ostjalt lepingu alusel saadud tasud.
Veebipood
võib keelduda tagasimaksete tegemisest seni, kuni on lepingu esemeks
oleva asja tagasi saanud või kuni ostja on esitanud tõendid, et on
asja tagasi saatnud, sõltuvalt sellest, kumb toimub varem.
Kui
ostja on sõnaselgelt valinud Veebipoe pakutud kõige odavamast
tavapärasest asja kättetoimetamise viisist erineva kättetoimetamise
viisi, ei pea Veebipood tarbijale tagastama kulu, mis ületab
tavapärase kättetoimetamise viisiga seotud kulu.
Veebipoel
on õigus taganeda müügitehingust ning nõuda ostjalt tagasi kaup,
kui kauba hind veebipoes on eksituse tõttu märgitud oluliselt alla
kauba turuhinna.
Pretensiooni
esitamise õigus
Veebipood
vastutab ostjale müüdud kauba lepingutingimustele mittevastavuse
või puuduse eest, mis oli olemas juba asja üleandmise hetkel ning
mis ilmneb kuni kahe aasta jooksul, alates kauba üleandmisest
ostjale. Sellest esimese kuue kuu jooksul asja üleandmisest ostjale
eeldatakse, et puudus oli olemas juba asja üleandmise ajal. Vastava
eelduse ümberlükkamine on Veebipoe kohustus.
Ostjal
on õigus puuduse ilmnemisel pöörduda hiljemalt kahe kuu jooksul
veebipoe poole, saates e-kirja aadressile pronksist@gmail.com või
helistada telefonil: +372 55526750
Veebipood
ei vastuta puuduste eest, mis on tekkinud pärast kauba üleandmist
ostjale.
Kui
Veebipoest ostetud kaubal on puudused, mille eest Veebipood vastutab,
parandab või asendab Veebipood puudusega kauba. Kui kaupa ei ole
võimalik parandada ega asendada, tagastab Veebipood ostjale kõik
müügilepinguga kaasnenud tasud.
Veebipood
vastab tarbija esitatud kaebusele kirjalikult või kirjalikku
taasesitamist võimaldavas vormis 15 päeva jooksul.
Otseturustus
ja isikuandmete töötlemine
Veebipood
kasutab ostja poolt sisestatud isikuandmeid (sh nimi, telefoninumber,
aadress, e-maili aadress, pangarekvisiidid) ainult tellimuse
töötlemiseks ning kauba ostjale saatmiseks. Veebipood edastab
isikuandmeid veoteenust pakkuvale ettevõtetele selleks, et kaupa kohale
toimetada.
Vaidluste
lahendamine
Kui
ostjal on Veebipoe osas pretensioone, tuleb need saata e-kirja
aadressile pronksist@gmail.com või helistada telefonil: +372
55526750
Kui
ostja ja Veebipood ei suuda lahenda vaidlust kokkuleppe teel, siis on
ostjal võimalik pöörduda Tarbijavaidluste komisjoni poole.
Menetlustingimustega saab tutvuda ning avaldust esitada siin.
Tarbijavaidluste komisjoni pädevuses on lahendada ostja ja Veebipoe
vahel sõlmitud lepingust tulenevaid vaidlusi. Ostja kaebuse
läbivaatamine komisjonis on tasuta.
Ostja võib pöörduda Euroopa Liidu tarbijavaidlusi lahendava platvormi poole.